Menu
Kosár

Fizetés és szállítás

A https://nagykereskedelem.bezzeghkft.hu/ weboldalon kiválasztott és megrendelt termékeket Önnek kiszállítjuk a lehetőségekhez képest a leggyorsabban pár napon belül. A megrendelés személyes átvétele esetén telefonos visszajelzésünk alkalmával egyeztetett időpontban veheti át a megrendelt termékét.


A https://nagykereskedelem.bezzeghkft.hu/ weboldalon leadott megrendeléseket raktáron lévő termékek esetén 2-3 munkanapon belül teljesítjük. Raktáron nem lévő termékek esetén a teljesítési idő 7-14 munkanap. Minden esetben felvesszük a kapcsolatot Önnel, hogy a legteljesebb tájékoztatást adhassuk.

Fizetési módok:


A termék kifizetése az üzleteinkben személyes átvétel esetén, az alábbi módokon történhet:
  • készpénzben
  • előre utalással (proforma számla)
  • utalással
  • bankkártyás fizetéssel


A termék kifizetése a kiszállítások esetében az alábbi módokon történhet:
  • utánvétellel készpénzben vagy bankkártyával (+ bruttó 500 Ft többletköltség).
  • előre utalással: Proforma számlát állítunk ki. A teljes összeg kiegyenlítése átutalással, kézhezvétel előtt esedékes. A termék postára adása az utalás beérkezése utáni napon esedékes. (Raktáron lévő termékek esetén javasoljuk.)

    Kedvezményezett:
     Bezzegh Épületgépészeti Kft.
    Bankszámlaszám: 10700299-42978303-51100002
    Megjegyzés: A számlája sorszáma.

  • utalás: Partneri megegyezés esetén lehetséges, kérem vegye fel velünk a kapcsolatot az ugyfelszolgalat@bezzeghkft.hu e-mail címen.
  • online bankkártyás fizetéssel (Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.)



Ön az alábbi lehetőségek közül választhat a termék átvétele szempontjából:

A termékek személyes átvétele
Bezzegh Iparos és Kertcentrum: 3200, Gyöngyös Szurdokpart út 1-3. szám alatti üzleteinkben történhet.


Házhozszállítás
Csomagolási költséget nem számolunk fel, a szállítási költség azonban Önt terheli.
Végfelhasználók részére bruttó 30.000 Ft fölötti vásárlás esetén, belföldön ingyenes a házhozszállítás!
(Kivéve a 40 kg feletti, illetve 2 m-t meghaladó termékek esetén!)

Viszonteladók részére nettó 250.000 Ft-ot (bruttó 317.500 Ft) meghaladó vásárlás esetén belföldön ingyenes a kiszállítás! Kivétel raklapos szállítás, melynek díja nettó 7 800 Ft/raklap.
Utánvét költsége: 500 Ft.


Információk a futárszolgálatokról:



MPL:

Telefon: +36-1-767-8282
Email: ugyfelszolgalat@posta.hu
Ügyfélszolgálat nyitvatartása: Hétfőtől szerdáig és pénteken 8:00-17:00
Csütörtökön 8:00-20:00 óráig.
Csomagkövetés: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes


  • A kis méretű 40 kg alatti csomagok szállítási költsége minimum bruttó 990 Ft.
  • A 40 kg feletti súlyú vagy nagy terjedelmű csomagok esetében a szállítási költség minimum bruttó 11 990 Ft.
  • A 40 kg feletti küldeményt a szállítást végző partnerünknek nem áll módjában az emeletre szállítani. A szállítási szolgáltatás csak a ház kapujáig vagy lépcsőházig terjed. Webáruházunkban előfordulhatnak ingyenes szállítású termékek is, melyet egy egyértelmű Ingyenes kiszállítás ikonnal jelölünk a termékoldalon és a termék listaoldalon. Abban az esetben, ha ingyenes szállítású és szállítási díjas termék is található a kosárban, felszámoljuk a szállítási költséget.
  • A várható szállítási költséget a rendelés véglegesítése előtt megjelenítjük úgy, hogy a vásárlónak lehetősége legyen megszakítani a rendelési folyamatot.
  • Minden tételnél törekszünk arra, hogy a tőlünk elvárható legpontosabb szállítási költséggel számoljunk a megrendelés során, de több tétel megrendelése esetén előfordulhat, hogy a rendelés beérkezésekor ezt felül kell bírálnunk. Ez esetben a vásárlót értesítjük a megváltozott szállítási költségekről, melyet lehetősége van elfogadni vagy elutasítani és elállni a rendeléstől.
  • Raklapos csomagoknál a szállítandó termék hossza nem haladhatja meg 160 cm-t.
  • A szállító cég a szállítási címig viszi a megrendelt terméket. 40 kg feletti csomagok esetében a szállító partnerünk nem vállalja a termékek épületbe/emeletre hordását. Erről a megrendelőnek kell gondoskodnia.
  • Javasoljuk, hogy kiszállításkor még a futár jelenlétében szemrevételezéssel vizsgálja meg a csomagot, és győződjön meg annak sértetlenségéről!
  • A csomag tartalmát az átvételt követő 48 órán belül ellenőrizze. Ha nem jelez felénk írásban 48 órán belül sérülést, vagy hiányt, akkor a szállítást hibátlannak tekintjük, erre vonatkozó reklamációt nem fogadunk el.

GLS:

www.gls-group.eu
Telefonszám: +36-29-886-700
E-mail cím: info@gls-hungary.hu
Ügyfélszolgálat nyitvatartása: H-P: 08:00 - 17:00
Csomagkövetés: GLS csomagkövető
https://gls-group.eu/HU/hu/csomagkovetes
Csomagpont kereső: GLS csomagpont térkép
https://gls-group.eu/HU/hu/depo-csomagpont-kereses
Szállítási idő intervallum: 8:00-17:00


  • A terméket a GLS futárszolgálat szállítja ki, amennyiben a csomag paraméterei megfelelnek a GLS által megszabott feltételeknek. A GLS futár megállapodásunk szerint max. 30 kg-ig szállít házhoz csomagokat. A csomagküldésből kizárja a törékeny termékeket és a terjedelmes csomagokat. A csomagok körmérete nem haladhatja meg a 3 métert. (Körméret= 2x magasság + 2x szélesség + 1x hosszúság) Maximális méretként 2 m hosszúság kezelhető.
  • Ha a visszaigazolt csomagról csomagolás, előkészítés során derül ki, hogy a fenti paramétereknek nem felel meg, felvesszük a kapcsolatot a megrendelővel és felajánlunk egy másik szállítási módot, melynek szállítási díja eltérhet. A megrendelő elfogadhatja, vagy elutasíthatja az ajánlatot. Ha a felek nem találnak közös, mindkét félnek megfelelő megoldást, a rendelés teljesítésétől mindkét fél elállhat.
  • Javasoljuk, hogy átvételkor szemrevételezéssel vizsgálja meg a csomagot és győződjön meg annak sértetlenségéről! Ha a csomagon külsérelmi nyomot lát, a helyszínen kérje a csomag tartalmának ellenőrzését.
  • A csomag tartalmát az átvételt követő 48 órán belül ellenőrizze. Ha nem jelez felénk írásban 48 órán belül sérülést, vagy hiányt, akkor a szállítást hibátlannak tekintjük, erre vonatkozó reklamációt nem fogadunk el.


Sameday:

Telefonszám: +36-1-374-3890
Email: info@sameday.hu
Csomagkövetés: https://sameday.hu
Ügyfélszolgálat nyitvatartása:
Hétfő: 8:00 – 20:00
Kedd – péntek 9:00 – 17:30
Szombat: 9:00 – 14:00
Vasárnap: Zárva

ExpressOne:

Telefon: + 36-1-877-7400; +36-1-877-7444
Email: ugyfelszolgalat@expressone.hu
Csomagkövetés: https://tracking.expressone.hu/


Kérjük, hogy a csomag átvételénél először győződjön meg róla, hogy az külsőleg sérülésmentes-e, csak ez után írja alá az átvételi elismervényt.
A csomag tartalmát az átvételt, és kifizetést követően ellenőrizni szíveskedjen.
Amennyiben a beltartalom sérülését észleli, az átvétel után 3 napon belül kártérítési igényt nyújthat be a szállítást végző szolgáltatóhoz (a legközelebbi postahivatalban - szükséges hozzá a csomagolás is). Kérjük, ellenőrizze a csomagban található bizonylatokat is: számla, garancia levél (jótállási jegy). (Cégünk a gyári csomagolásokat felbontja a termék ellenőrzése és a garancia levél kitöltése érdekében, majd visszazárja.)
Amennyiben a kiszállítás során a csomag átvétele sikertelen, erről a szállító értesítést hagy.

Bezzegh Épületgépészeti Kft. munkatársai mindenkor betartják az árukereskedelem tisztességes etikai normáit. Bármilyen felmerülő probléma esetén a vevők érdekeinek maximális figyelembevételével járunk el. A termékismertetőknél leírtakat oly módon terveztük, hogy semmiképpen ne adjunk félreérthető információkat.
A weboldal sütiket (cookie-kat) használ, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújtsa. Adatvédelmi tájékoztató